tøft

i år har jeg mistet verdens beste pappa han var alt i   livet  mitt han ble syk  var dag som kom ble han dårlige og dårlige   han ville at jeg og mannen min  skal være der  han så på meg  at det tøft å være der  jeg måtte støtte han han legget bare i sengen  sykepleine kom gidde han medisnen  da skjønnte jeg at det var over jeg kunne ikke gå fra han mamma sendte meling på  morgen at min far gåt bort  da kunne ikke gå jeg grått og ville få han igjen men det går ikke jeg tenker på han var dag som går og besøker graven hans  og tenn

er lys for han

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg