gravid

når jeg var 17 år gammel  jeg viste ikke at jeg  har gravid  jeg gikk trente og gikk på skolen som  vanlig og gikk til helsesøster  og spurte  om jeg kunne teste meg  hu sa ja   jeg tok testen  og hun sa at den var negativ   jeg trodde på det men  magen vokste og vokste og jeg gikk til legen og tok test der vist seg at jeg var gravid  4 monter  jeg var redd og litt lei meg og åsen skule jeg si i fra til mamma og pappa det  de ble litt  sur og sa at jeg mote si i fra til barnefaren  han ringte på skype og jeg sa at jeg var gravid han sa ok men jeg gjør det  slutt og han la på  jeg mote være alene med ansvaret  men det gikk greit  og mamma hjelper til

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg